RIDNING..

Jag provred en dressyrsadel med VIZZLA.  Uj vad det är ovant at sitta i. Men jjag ska rida dressyrlektion på tisdag så jag måste ha en sadel. Den satt bra på henne i alla fall.
 
Sen red jag INDIRA i westernssdel. Där känner man sig trygg.  Det var faktiskt bästa ridpasset hittills.
 
Det gick bra att sitta upp från en pall. Hon har kanske lärt sig något??????
Hon gick som en korv. Men  var någorlunda styrbar. Vi red i mjuka bågar runt hindren på utebanan. Travade någorlunda  rakt på långsidorna. Vi hade roligt tillsammans. Det tror jag är det viktigaste. Att hon ska få positiva upplevelser  av ridning. Sen skrittade vi hemåt med glada steg över ängen.
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0