DET NÄRMAR SIG........

Vadå?
 
Jo, BREEDERS förstås!
Ylva har ju kvalat LATINO IV. Det ska bli spännande att följa.   Sen så är det hopphästauktionen. Alltid lika spännande. Ja mycket kul att se fram emot.
 
Igår red jag lektion för Karin Engström.  VIZZLA var duktig som vanligt. Jag kämpar med min sits och inverkan på hästen.
 
Idag red jag ut. Så hon fick sträcka på benen utan en massa krav. Men hon kändes trött.
Så SOPHIE  fick massera henne efteråt. Vizzla njöt och nästan somnade av behandlingen. I morgon ska hon vila. Sen rider jag igen.
 
Dessutom red jag islandshäst på jobbet. BLÄSI han är en härlig framåt häst. Så har man en elev på en annan islandshäst (som handhäst bredvid). Idag gick det jättebra.
En riktig hästdag med andra ord.
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0