LATINO IV ❤

Har just ridit lektion för Karin Engström. Jag brukar få mycket skäll för min obalanserade sits. Mina svaga skänklar och för mycket hand. Det är deppigt i längden. Men idag red jag bra. Jag kämpade med att få till mitt säte och inverka bra med skänklarna. Jag fick till det riktigt bra. HURRA! LATINO är ganska stel och okänslig för mina hjälper. Samtidigt som han försöker springa ifrån mig. Varpå jag spänner mig och försöker vinna "dragkampen", samtidigt som jag totalt glömmer att använda skänklarna. Vem har sagt att det är lätt att rida? Men idag mjuknade Latte och jag red med skänklarna. Det var en rolig lektion. En massa koner som jag skulle rida runt och emellan i 5 serpentinbågar +lägga 10 m volter. Ja, det gick faktiskt riktigt bra. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0